trött

Jag hade tänkt att jag skulle meditera nu men jag är jättetrött så det kanske är bättre att vila en stund. Jag vaknade av en konstig dröm i natt och låg vaken i flera timmar.

Jag har alltid sovit på mage, men nu känns inte det lika bra längre. Problemet är bara att det inte känns bra att sova på sidan eller rygg heller. Enligt sonen så är det bara en träningssak: "Jag sov på mage ett tag men jag dreglade så för jag andas med munnen, så nu sover jag på rygg istället": Jag minns inte att han någonsin har somnat på mage - han lägger sej i spikrakt ryggläge och somnar på två röda.

Jag ligger ju på rygg när jag slappnar av men när jag börjar slumra till måste jag byta ställning för det känns inte tryggt att somna på rygg. Kanske en vanesak. Jag har iallafall lyckats byta till mej sonens kudde (som han tyckte var för hög och hård) mot en annan, så nu har jag två - en för magläge och en för sidläge.

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Jag sover på sidan! Jag vill önska en fortsatt trevlig fredagkväll!

/Sus

2008-01-25 @ 21:39:47
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0