väntan...

5-åringen går rastlöst omkring och väntar och väntar. Cirka halv tre kommer min bror med familj och hämtar henne. Hon ska sova över hos kusinen i natt (och vara dagisledig imorgon). Cirka halv tre för dem är någon gång före  tre, eller kanske lite efter.

Jag hämtade alla barnen innan mellis idag. Med bil eftersom det var lite bråttom (ifall de hade kommit vid halv...). Men imorgon blir det promenad igen, både dit och hem. Sonen blev jätteglad i morse när vi skulle gå. Och sur i eftermiddag när han insåg att jag hade bil. Man vet aldrig hur barnen ska reagera...jag som trodde att det skulle bli gnäll för att vi går när bilen står hemma.

Jag ska se om jag kan lura på svägerskan lite utrensade tyger och mönster. Hon brukar inte vara svår på sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0