äntligen hemma

Påskhelgen blev precis så mysig som den kan bli med alla som jag älskar i samma hus. Mycket mat och prat, men nästan inget gnat och tjat. Och mycket lugn. Jag kände mej härligt ostressad hela helgen och mådde bara bra.

I måndags åkte alla hem och lämnade mej ensam kvar i stugan. Det blev inte riktigt som jag tänkt mej. Dagarna var underbara men kvällarna kändes långa och mörka. Jag längtade hem. Jag längtade bort. Och ringde till min man och bad honom komma och hämta mej nästa dag. Fast då kändes allt bra igen. Tills kvällen kom..

Vi hade planerat att stanna kvar i stugan över helgen, men eftersom jag hade hemlängtan så åkte vi hem direkt igår. Jag bara går runt och myser med mina barn. Att man kan längta så!!!!

Och nu är det läggdax för de små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0