det flyter på

Efter terapin idag kom jag på att jag inte kört rödljuskörning på ett tag och att det inte blir nästa vecka heller, så då bestämde jag mej för att köra till ett köpcenter. Trots att batteriet till mobilen var urladdat. Jag handlade lite nödvändigheter som medicin, te och påskgodis. Och på hemvägen hämtade jag sonen på fritids.

Efter middagen kom jag på att vi behöver handla lite till kalaset imorgon (shit, nu glömde jag ballonger iallafall...) och så gick jag dit. Den här gångern kändes det nästan inte jobbigt alls.

Jag har verkligen flyt just nu! Och detta trots att det är så mycket runt omkring hela tiden att jag aldrig får återhämta mej ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0