lättfixat kalas

I morgon blir treåringen tre år på riktigt. Uppvaktning på morgonen och släktkalas på kvällen.

Den här gången har jag verkligen lyssnat på mej själv.

Jag bestämde från början att det bara skulle bli fika, eftersom vi är mittemellan två semestrar.
Och igår kände jag att jag absolut inte vill baka så nu har maken beställt tårta och frallor från ett konditori i stan. Det enda som behöver förberedas nu är att lägga upp påläggen lite snyggt.

Samt lite mer städning... iallafall undanplockning av alla grejjer som flyter omkring här hemma. Fast jag ska nog inte göra så mycket när jag är ensam hemma. Efter en vecka i fjällen följt av sjuka barn behöver jag lite egentid så att jag helhjärtat ska kunna ägna mej åt släkten i påsk.

Kommentarer
Postat av: Penny

Hej Sis! Nu har bloggen min fått lite bilder. Den turkosa soffan är självklar! :) Ta dig en titt medan du väntar på min ankomst klockan 18. Längtar såååå!!! kram

2008-03-20 @ 00:59:55
URL: http://turkossoffa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0