vart tog dagen vägen?

Plötsligt är det bara en timme kvar tills jag ska gå och hämta mina barn. Och jag går fortfarande runt otvättad i myskläder. Tvättmaskin nr två ska tömmas och ettan är inte hängd, för gårdagens tvätt hänger fortfarande på tork.

Dessutom borde jag fixa påskäggen som vi ska ha med oss till stugan. Samt lite annat smått och gott. Packa till exempel.

Som tur är kommer min syster hit tidigare än vad som var tänkt, så hon kanske kan ge mej ett handtag eller två.

Förresten, det här blir ju ett ypperligt tillfälle att öva medveten närvaro så att inte stressen tar över.

Kommentarer
Postat av: Tierra

Hej vännen !

Tittar in en snabbis... lite för körigt här på jobbet i dag också... men inte mer än att jag ju måste titta in och tillönska dig och hela familjen en riktigt... GLAD PÅSK !

Varma hälsningar, Tierra

2008-03-20 @ 14:40:21
URL: http://filmjolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0