min sommarplan

Dags att följa upp min sommarplanering.

- promenader (så ofta det går)
Det har jag ju börjat med nu. Förra veckan blev det dock inte så mycket eftersom jag inte var hemma.

- egentid: rita, teckna, måla. (1 timme 2 ggr/vecka)
Oj, det har jag bara gjort en gång (!)

- bloggen: "Jakten på mej själv" - ska starta! Kommer att jaga min kontrollperson med blåslampa - vad finns bakom? vad tycker jag egentligen? vad vill jag? vem är jag? (varje dag)
Det här har jag faktiskt glömt bort. Fast jag har bloggat om andra viktiga tankar.

- läsa böcker (när tillfälle ges)
Klart godkänt. Jag har läst flera böcker.

Tja, det har väl gått sådär. Fast jag har gjort mycket annat som jag knappt vågat hoppas på tidigare.
Och jag har inte blivit sämre med bilkörning och annat.


Plan för augusti
Promenader: Istort sett varje dag.
Egentid: Känns inte så viktigt att planera in. Nu har jag ju hela dagarna för mej själv.
Bloggen: Jag ska ändra kategorierna och läsa igenom allt som förberedelse inför terapin som börjar om ett par veckor.
Läsa böcker: ska jag fortsätta med
Träning: Ska försöka ta mej till träningslokalen den här veckan eller nästa. Borde börja styrketräna. Och de ska tydligen börja med Yoga också. Det ska jag nog testa.

Funderar på om jag ska anmäla mej till en målarkurs i höst. Problemet är ju bara att jag inte vet när jag kan köra själv. Fast mamma ställer säkert upp och skjutsar mej ett par gånger om det krisar. Det vore ju bra träning att göra något på egen hand med en tid att passa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0