inför terapin

Imorgon ska jag prata om min kissnödighetsångest och att det visst är vanligt. (Jag undrar om han erkänner att han sagt att han aldrig hört talas om andra liknande fall...) Och diskutera mina nya tankar om detta.

På måndag ska jag till läkaren och jag tror att hon vill upprätta en ny plan för återgången till arbetet. Det vill jag diskutera med terapeuten imorgon. Jag känner att jag inte vill sätta några tider. Det stressade mej enormt i våras. Även om de bara är preliminära så är jag ju en sån som gärna vill klara uppsatta mål. Till varje pris, visade det sej dessutom.

Sedan fortsätter vi väl att bena bland mina måsten och borden. Och hur jag ska göra för att släppa det jag väljer bort. Kanske även ta upp känslan av att jag inte vågar stå för det jag vill och att måste då är ett sätt att komma undan.

Ja just det, sen var det ju det här med mitt vardagsplanerande som jag skulle försöka minska på. Det har ju gått ganska bra. Fast å andra sidan har jag inte gjort så mycket om dagarna den här veckan. 

Medveten närvaro har jag inte kört så hårt med den här veckan. 
Däremot har jag kört mycket bil. Och ensam på motorvägen flera gånger!!!! 


Kommentarer
Postat av: Stina

Lycka till imorgon!

Och var stolt över att du kört ensam på motorvägen flera gånger!!!

2007-10-11 @ 22:06:42
URL: http://livsinsikter.blogspot.com
Postat av: malve

Tack! Jaaa, det är jag verkligen!!! :)

2007-10-11 @ 22:17:26
URL: http://malves.blogg.se
Postat av: Miranda

Apropå vardagsplanerandet. Tänker att det kanske är en poäng att det blir mindre gjort. Att det kanske finns ett behov av att göra mindre? Kanske göra ingenting ibland? Det är ju också bra gjort!
Lycka till imorgon!

2007-10-12 @ 00:39:17
URL: http://mirandasmellanrum.blogspot.com/
Postat av: malve

När jag tänker närmare på det så har jag gjort mindre utanför hemmet och mindre övningar, men mer här hemma. All energi kanske har gått åt till det andra tidigare...

2007-10-12 @ 08:26:26
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0